casino siteleri slot siteleri
bahis siteleri canlı bahis siteleri

Bu güçlü kadro, İzmir reklamcılık sektörünü daha da ileri taşıyacak

GÜNDEM/GÜNCEL 06.05.2024 - 19:13, Güncelleme: 06.05.2024 - 19:13 1154 kez okundu.
 

Bu güçlü kadro, İzmir reklamcılık sektörünü daha da ileri taşıyacak

İzmir Reklamcılar Derneği (İRD), 35 yıllık köklü bir geçmişe sahip olmanın gururuyla, reklamcılık sektöründe yeni bir kilometre taşını daha geride bıraktı.
 Gerçekleştirilen genel kurul toplantısında yeni yönetim kurulu üyeleri belirlendi. 24 Nisan'da gerçekleştirilen genel kurul toplantısında, sektördeki yenilikleri ve gelişmeleri yakından takip etmek amacıyla yeni yönetim kurulu üyeleri belirlendi. İRD, İzmir'in reklamcılık potansiyelini maksimum düzeyde değerlendirme hedefiyle dolu bir çalışma planını da oy birliğiyle kabul etti. Yeni dönemin başkanı olarak seçilen Turusan Çiner, Ideart Reklam Ajansı'nın kurucusu oldu. Yönetim kurulu ise Mehmet Özsaruhan (Modern Medya Grup) ve Ece Yar (Bermuda Agency) başkan vekilleri, Emre Yılmaz (Fok Dijital) genel sekreter, Boran Türkan (San Design Company) sayman olarak belirlendi. Ayrıca, Okan Ecer (Remedia) ve Göksel Köse (SODE Agency) yeni dönemde yönetim kurulu üyeleri arasında yer aldı. Bu güçlü kadro, İzmir reklamcılık sektörünü daha da ileri taşıma, sektördeki en son trendler ve teknolojiler hakkında üyelerine bilgi sunma ve etkin iletişim stratejileri geliştirme misyonunu üstlenmiş durumda. Ayrıca, üniversiteler ve diğer kurumlarla işbirliği içinde yeni projeler geliştirerek sektöre yeni istihdam olanakları sağlama hedefleri de bulunuyor. Yönetim Kurulu Başkanı Turusan Çiner, İzmir ve reklamcılık sektörüne katkı sağlayacak projelerin önemini vurgulayarak, "İzmir Reklamcılar Derneği olarak İzmir’e ve tüm üyelerimize, sektörümüze katma değer yaratacak projeler geliştirmeyi ön plana aldık. Reklamcılık sektörünün Türkiye ekonomisine katkısı ise çok önemli bir noktada" dedi. Çiner, sektörün gelişimi için İzmir ekonomisine yönelik önemli projelere odaklanacaklarını belirtti. Dernek, reklamcılık sektörünün güncel dinamiklerini sürekli olarak takip ederken, aynı zamanda etik standartların korunması ve ölçümleme metotlarının geliştirilmesi gibi alanlarda da çalışmalar yürütecek. Ulusal ve uluslararası arenada bilgi paylaşımını kolaylaştırmak amacıyla veri üretimi ve işbirlikleri için de çeşitli projeler planlıyor.
İzmir Reklamcılar Derneği (İRD), 35 yıllık köklü bir geçmişe sahip olmanın gururuyla, reklamcılık sektöründe yeni bir kilometre taşını daha geride bıraktı.

 Gerçekleştirilen genel kurul toplantısında yeni yönetim kurulu üyeleri belirlendi.

24 Nisan'da gerçekleştirilen genel kurul toplantısında, sektördeki yenilikleri ve gelişmeleri yakından takip etmek amacıyla yeni yönetim kurulu üyeleri belirlendi. İRD, İzmir'in reklamcılık potansiyelini maksimum düzeyde değerlendirme hedefiyle dolu bir çalışma planını da oy birliğiyle kabul etti.

Yeni dönemin başkanı olarak seçilen Turusan Çiner, Ideart Reklam Ajansı'nın kurucusu oldu. Yönetim kurulu ise Mehmet Özsaruhan (Modern Medya Grup) ve Ece Yar (Bermuda Agency) başkan vekilleri, Emre Yılmaz (Fok Dijital) genel sekreter, Boran Türkan (San Design Company) sayman olarak belirlendi. Ayrıca, Okan Ecer (Remedia) ve Göksel Köse (SODE Agency) yeni dönemde yönetim kurulu üyeleri arasında yer aldı.

Bu güçlü kadro, İzmir reklamcılık sektörünü daha da ileri taşıma, sektördeki en son trendler ve teknolojiler hakkında üyelerine bilgi sunma ve etkin iletişim stratejileri geliştirme misyonunu üstlenmiş durumda. Ayrıca, üniversiteler ve diğer kurumlarla işbirliği içinde yeni projeler geliştirerek sektöre yeni istihdam olanakları sağlama hedefleri de bulunuyor.

Yönetim Kurulu Başkanı Turusan Çiner, İzmir ve reklamcılık sektörüne katkı sağlayacak projelerin önemini vurgulayarak, " İzmir Reklamcılar Derneği olarak İzmir’e ve tüm üyelerimize, sektörümüze katma değer yaratacak projeler geliştirmeyi ön plana aldık. Reklamcılık sektörünün Türkiye ekonomisine katkısı ise çok önemli bir noktada" dedi. Çiner, sektörün gelişimi için İzmir ekonomisine yönelik önemli projelere odaklanacaklarını belirtti.

Dernek, reklamcılık sektörünün güncel dinamiklerini sürekli olarak takip ederken, aynı zamanda etik standartların korunması ve ölçümleme metotlarının geliştirilmesi gibi alanlarda da çalışmalar yürütecek. Ulusal ve uluslararası arenada bilgi paylaşımını kolaylaştırmak amacıyla veri üretimi ve işbirlikleri için de çeşitli projeler planlıyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberege.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.