İzmir Büyükşehir Belediyesi Personel Alımı: Başvurular Başladı!
İzmir Büyükşehir Belediyesi Personel Alımı: Başvurular Başladı!
İzmir Büyükşehir Belediyesi, İZENERJİ aracılığıyla çok sayıda personel alımı gerçekleştireceğini duyurdu.
Alımlar, farklı pozisyonlar için yapılacak ve başvurular 18 Kasım 2024 tarihinde başlayıp, 20 Kasım 2024 tarihine kadar sürecek. İşte başvuru şartları ve detayları...
Hangi Pozisyonlarda Alım Yapılacak? Belediye, 77 beden işçisi, 7 denetim personeli, 12 büro elemanı, 7 temizlik personeli gibi birçok alanda istihdam sağlayacak. Başvurular için adayların, belirtilen şartları karşılaması gerekiyor.
Başvuru Şartları Nelerdir? Başvuruda bulunacak adayların sağlaması gereken genel koşullar şunlardır:
- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
- Adli sicil kaydının temiz olması.
- Herhangi bir sağlık sorununun bulunmaması.
- Askerlik hizmetini tamamlamış veya askerlikten muaf olmak.
- İzmir'de en az 1 yıl ikamet etmiş olmak.
- Başvurulan pozisyona göre en az 1 yıl deneyim sahibi olmak.
Not: Her meslek dalı için özel koşullar değişiklik gösterebilir.
Başvuru Süreci Nasıl İşleyecek? Başvurular, İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin CV bankası üzerinden çevrimiçi olarak kabul edilecek. 20 Kasım 2024’e kadar başvurular tamamlanacak. Başvurular değerlendirildikten sonra, uygun adaylarla mülakat süreci başlatılacak. Sonuçlar ve mülakat tarihleri ayrıca duyurulacak.
Detaylı Bilgi ve Başvuru Ekranı İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin personel alımına dair tüm ilanlar ve başvuru ekranı için ilgili platform üzerinden bilgi alınabilir.
İzmir HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.