casino siteleri slot siteleri
bahis siteleri canlı bahis siteleri

ÜLKEA’da Kalite Tartışmaları Devam Ediyor

EGE HABERLERİ 02.08.2024 - 10:08, Güncelleme: 02.08.2024 - 10:08 2101+ kez okundu.
 

ÜLKEA’da Kalite Tartışmaları Devam Ediyor

İzmir'de yapı market ve mobilya sektörüne farklı bir giriş yapmayı hedefleyen ÜLKEA, müşterilerden gelen yoğun eleştirilerle karşı karşıya.
Ünlü İKEA ismine benzerliği nedeniyle ilk kurulduğunda tartışma konusu olan ÜLKEA, adını değiştirerek ticari faaliyetlerine devam etmişti. Ancak, şimdi de kalite sorunları nedeniyle gündemde. İzmir Ülkü Grup tarafından yeni konseptiyle ve farklı marka ismiyle faaliyete başlayan ÜLKEA, kalitesiyle müşterilerini mağdur edince bu kez de kalite tartışmasının ortasında kaldı. Şikayetimvar.com adresine ÜLKEA'dan aldıkları ürünleri bekleyenlerin, bekledikten sonra alanların ve üründen memnun olmayanların sitemleri neredeyse aynı seviyeye geldi. Bu şikayetlerden biri de ÜLKEA'dan koltuk takımı alan Merve A.'nın yaşadıkları oldu. Merve hanım, ÜLKEA'dan aldığı ve eline gecikmeli olarak gelen ürünün iki üç ayda deforme olduğunu belirtti. Ürünün hasar görmesi üzerine iade talebinde bulunan Merve hanım, firma tarafından kendisiyle ilgilenen kişinin fiyatı uyguna çekebilmek için kaliteden feragat ettiklerini itiraf ettiğini ve değişim işlemi için üstüne para istendiğini belirtti. Merve hanım, ürünün gelmesi, ürünün kötü çıkması ve iade talebinin işleme alınması gibi süreçlerde yaşanan zaman kaybı nedeniyle ürünün fiyatının iki katına çıktığını iddia etti. Tüketici Heyetine başvurduklarını ve haklarını aradıklarını ifade eden Merve hanım, yaşadığı mağduriyeti dile getirdi. ÜLKEA'dan Merve hanıma verilen cevap ise, "Seçtiğiniz hatalı ürün ile beğendiğiniz ve istediğiniz ürün arasında fiyat farkı olması gayet doğal. Değişim için ön görülen 15 üründen birini tercih etmeniz gerekiyor" şeklinde oldu. Son günlerde ÜLKEA'nın ürün teslimiyle ilgili sıkıntılar yaşadığı ve teslim edilen ürünlerin kalitesiyle ilgili tartışmaların odağında olduğu yapılan eleştirilerin ortak noktası. Kalite ve hizmet konusundaki eleştirilerin artması, firmanın müşteri memnuniyeti konusunda ciddi adımlar atmasını gerektiriyor. kaynak medya ege
İzmir'de yapı market ve mobilya sektörüne farklı bir giriş yapmayı hedefleyen ÜLKEA, müşterilerden gelen yoğun eleştirilerle karşı karşıya.

Ünlü İKEA ismine benzerliği nedeniyle ilk kurulduğunda tartışma konusu olan ÜLKEA, adını değiştirerek ticari faaliyetlerine devam etmişti. Ancak, şimdi de kalite sorunları nedeniyle gündemde.

İzmir Ülkü Grup tarafından yeni konseptiyle ve farklı marka ismiyle faaliyete başlayan ÜLKEA, kalitesiyle müşterilerini mağdur edince bu kez de kalite tartışmasının ortasında kaldı. Şikayetimvar.com adresine ÜLKEA'dan aldıkları ürünleri bekleyenlerin, bekledikten sonra alanların ve üründen memnun olmayanların sitemleri neredeyse aynı seviyeye geldi.

Bu şikayetlerden biri de ÜLKEA'dan koltuk takımı alan Merve A.'nın yaşadıkları oldu.

Merve hanım, ÜLKEA'dan aldığı ve eline gecikmeli olarak gelen ürünün iki üç ayda deforme olduğunu belirtti. Ürünün hasar görmesi üzerine iade talebinde bulunan Merve hanım, firma tarafından kendisiyle ilgilenen kişinin fiyatı uyguna çekebilmek için kaliteden feragat ettiklerini itiraf ettiğini ve değişim işlemi için üstüne para istendiğini belirtti.

Merve hanım, ürünün gelmesi, ürünün kötü çıkması ve iade talebinin işleme alınması gibi süreçlerde yaşanan zaman kaybı nedeniyle ürünün fiyatının iki katına çıktığını iddia etti. Tüketici Heyetine başvurduklarını ve haklarını aradıklarını ifade eden Merve hanım, yaşadığı mağduriyeti dile getirdi.

ÜLKEA'dan Merve hanıma verilen cevap ise, "Seçtiğiniz hatalı ürün ile beğendiğiniz ve istediğiniz ürün arasında fiyat farkı olması gayet doğal. Değişim için ön görülen 15 üründen birini tercih etmeniz gerekiyor" şeklinde oldu.

Son günlerde ÜLKEA'nın ürün teslimiyle ilgili sıkıntılar yaşadığı ve teslim edilen ürünlerin kalitesiyle ilgili tartışmaların odağında olduğu yapılan eleştirilerin ortak noktası. Kalite ve hizmet konusundaki eleştirilerin artması, firmanın müşteri memnuniyeti konusunda ciddi adımlar atmasını gerektiriyor.

kaynak medya ege

İzmir HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberege.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.